• header

Vragen & Antwoorden omtrent beleid Corona

V: Is de club open?
A: Nee, de club is gesloten (gekeken naar de huidige maatregelen) tot 20 Mei 2020.

V: Hoe lang blijft de club gesloten?
A: Easyfit zal haar leden per virtuagym app informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden. Zonder tegenbericht zal de club 20 Mei weer geopend zijn. 

V: Ik wil graag thuis trainen om Fit te blijven? Hoe doe ik dat?
A: Als lid van Easyfit Loon op Zand krijg je alle ondersteuning die je nodig hebt, dus ook buiten de sportschool. Wat je doel ook is, wij bieden je de tools om dat te bereiken. Via de social media kanalen en de app van Easyfit houden we je volledig op de hoogte. Daarom delen we regelmatig tips via onze social media, interessante blogs, lekkere recepten en trainingsprogramma's voor alle soorten sportieve gewoontes. Ook worden er diverse online groepstrainingen aangeboden. Meer informatie over thuis trainen kun je hier vinden. 

V: Zijn er ook lessen die ik buitenshuis kan volgen?
A: Bij Easyfit ondersteunen we je graag in je fitnesstraject en helpen we je om een gezonde routine te krijgen. Daarom delen we regelmatig motivatie quotes via onze social media, interessante blogs, lekkere recepten en trainingsprogramma's voor alle soorten sportieve gewoontes. In onze Virtuagym app vind je ook een selectie trainingsprogramma's om jezelf uit te dagen. Veel succes!

V: Hoe kan ik mijn workouts zwaarder maken zonder gewichten?
A: Hierbij wat simpele en creatieve voorbeelden: Doe wat boeken in een rugzak die je kunt gebruiken als Kettlebell voor alle soorten squats of lunges. Gebruik boodschappen tassen, flessen met water of zand erin. 

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege de Covid-19?
A: Je kunt je lidmaatschap blijven gebruiken, inclusief de mogelijkheid om via de online kanalen thuis te trainen. Voor wijzigingen aan uw lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.

V: Wordt er compensatie gegeven na sluiting van de club?
A: JA! Onafhankelijk van de periode (20 Mei open of later): Je krijgt ALLE TIJD die je betaald hebt en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken van ons terug. We hebben diverse compensatie mogelijkheden voor onze leden;

1) Verlenging van het lidmaatschap met de periode dat de club gesloten is. Dit betekend simpelweg dat het totaalbedrag van het lidmaatschap ongewijzigd blijft maar de periode langer wordt. Hierdoor zullen er 1 of meerdere incasso`s aan het einde van het lidmaatschap wegvallen, waardoor de (te veel) betaalde periode tijdens sluiting van de club gecompenseerd wordt;

2) De te vergoeden tijd wordt verrekend met de toekomstige incasso`s van het jaar 2020. Op deze manier betaal je meerder maanden iets minder in plaats van een paar maanden helemaal niets;

3) Een tijdelijk gratis upgrade met eGym als compensatie. Om snel weer fit te worden na de crisis kan dit een leuke mogelijkheid zijn. Voor iedere week dat we gesloten zijn kun je 1 week onbeperkt gebruik maken van de eGym;

4)  Omdat we richting de zomer gaan en de afgelopen periode minder hebben kunnen sporten zou het zomaar kunnen zijn dat je niet helemaal tevreden bent over je lichaamsgewicht op dit moment.  Voor iedere week dat we gesloten zijn geweest kun je 1 week voedingslijsten ontvangen om weer snel in shape te komen. Hierbij heb je een wekelijks contact en weegmoment met onze coach, je krijgt compleet voorgeschreven voedingslijsten mee naar huis die aangevuld worden met tips om zo snel mogelijk je streefgewicht te bereiken;

5) Een cadeaubon met het bedrag dat je doorbetaald hebt tijdens de sluiting van club. Deze kun je dan op een later moment inzetten voor een eGym lidmaatchap, voedingsbegeleiding of je gebruikt het als een cadeau voor vrienden, familie of kennissen. Wie wil er nu niet een sportief cadeau ontvangen op zijn of haar verjaardag!;

Wanneer we definitief weten wanneer we weer open kunnen kun je middels een formulier op site doorgeven voor welke optie je graag wil gaan.

V: Kan Easyfit mijn lidmaatschap niet gewoon pauzeren?
A: Om heel eerlijk te zijn kunnen we niet alle lidmaatschappen per direct pauzeren. Dit zou het einde van de sportclub betekenen. De kosten voor de club lopen gewoon door. Denk aan personeel, huur, licenties etc. We willen iedereen compenseren en zullen als club de financiele klap op moeten vangen. Door middel van bovenstaande compensaties kunnen we deze klap zo veel mogelijk spreiden en kunnen we na de crisis gewoon weer open. We zijn helaas geen grote keten met een investeringsmaatschappij achter ons die alles opvangt. Zou dat het geval zijn, dan zou het wellicht makkelijker zijn om zomaar abonnementen te pauzeren. We hopen op uw solidariteit in deze moeilijke tijd.  

V: Ik wil gewoon opzeggen! Kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Je kunt je lidmaatschap blijven gebruiken. Momenteel via de Social Media en de online kanalen. Voor wijzigingen aan uw lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing. Je krijgt ALLE TIJD die je betaald hebt en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken van ons terug (zie eerder genoemde punten). 

V: Easyfit heeft de automatische incasso gedaan, terwijl de clubs dicht zijn?
A: We zijn bewust van dit ongemak voor onze leden. De wet beschermt ons bij overmacht in een situatie als deze. Daarom ben je verplicht je contributie te blijven betalen zolang je contract loopt. Eenzijdig ontbinden is niet mogelijk bij overmacht.  Je krijgt ALLE TIJD die je betaald hebt en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken van ons terug (zie eerder genoemde punten). 

We hopen hierbij op je begrip. De sluiting is tijdelijk. Op 20 mei mogen we weer open en kan je weer op locatie komen sporten. Op het moment dat we weer open zijn en precies weten hoelang de club gesloten is geweest kun je op onze website een formulier invullen voor welke compensatie je in aanmerking wilt komen.

Tot slot, wil ik je vragen niet alleen solidair met ons te zijn, maar met iedereen om je heen. Alleen met z'n allen kunnen we dit aan.

Let´s do this together. 

Veel sterkte en gezondheid gewenst,

Chris van de Gevel
Easyfit Loon op Zand

 

 

Nieuws

  • Outdoor Fitness & Groepslessen

    Vanaf nu hebben we onze compensatiemogelijkheden voor jullie uitgebreid met&n...

    Lees meer
  • Richtlijnen outdoor fitness en groepslessen

    Je kunt weer komen trainen! We zijn namelijk weer “open”, letterl...

    Lees meer
Meer nieuws
  • Gratis Lidmaatschapstest

    Gratis Lidmaatschapstest

    Ontdek welk abonnement bij jou past!

    Lees meer
  • GRATIS PROEFWEEK

    GRATIS PROEFWEEK

    Ervaar Easyfit Loon op Zand met de gratis Proefweek!

    Lees meer
  • Pleuni

    "Bij Easyfit Loon op Zand heb ik geleerd hoe ik het beste kan eten en sporten om mijn persoonlijke doelstellingen te behalen."

    Pleuni
  • Sandra

    "Vetpercentage afgenomen en het spierpercentage toegenomen. Goede resultaten die nog meer motivatie hebben gegeven..."

    Sandra
  • Kim

    "Bij Easyfit is de XCO les met Christine een echte aanrader, haar energie en vrolijkheid maakt van de les een feestje!"

    Kim